Advertisement

طالبان کابل : طالبان کابل میں داخل ہوتے ہی جیت گئے تھے، اشرف غنی نے ... : طالبان کابل کے نزدیک، اشرف غنی کا صدارت سے مستعفیٰ ہونے پر غور.

طالبان کابل : طالبان کابل میں داخل ہوتے ہی جیت گئے تھے، اشرف غنی نے ... : طالبان کابل کے نزدیک، اشرف غنی کا صدارت سے مستعفیٰ ہونے پر غور.. برای حمایت از ما لطفا چینل را سبسکرایب کنیدto support us please subscribe our youtube channel. طالبان همزمان با ورود به کابل بیانیه ای نیز صادر کرده و اعلام کرده: رویترز نیز ورود طالبان به کابل را تائید کرده است. افزایش حملات طالبان در افغانستان به دنبال خروج نیروهای آمریکایی از این کشور صورت گرفت و. سقوط گذرگاه کابل به دست طالبان.

اکنون با سقوط جلال‌آباد تنها کابل در اختیار دولت اشرف غنی باقی مانده است. همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره حضور طالبان در نزدیکی شهر کابل، گروه طالبان با صدور اطلاعیه‌ای خواسته است که شهر کابل بدون درگیری تسلیم شود و نیروهای این گروه به. برخی از گزارش‌ها از ورود طالبان خبرگزاری رویترز روز یکشنبه ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) با انتشار گزارشی از کابل از آغاز حمله طالبان. طالبان وارد کابل شده و بنا بر برخی گزارش‌ها به کاخ ریاست جمهوری رسیده است. د طالبانو ویندوي د کابل له امنیتي چارواکو غوښتي چې.

طالبان کی کابل کی طرف پیش قدمی، 'ایک نئے انسانی بحران کا ...
طالبان کی کابل کی طرف پیش قدمی، 'ایک نئے انسانی بحران کا ... from i.dawn.com
رویترز نیز ورود طالبان به کابل را تائید کرده است. همچنین منابع خبری ساعتی قبل اعلام کردند؛ استان وردک در همسایگی شهر کابل امروز به دست طالبان افتاد و افراد این گروه ساختمان استانداری. شماری از بازرگانان می گویند که به تازه‌گی طالبان محصول هر تن آرد را در چشمه شیر از ۱۰۰ افغانی به ۱۵۰ افغانی بلند برده اند. هرقدر که دولت کابل در گفتگوها با طالبان تاخیر بیندازد. طالبان فرصتی برای تصرف کابل در آینده ای قابل پیش بینی ندارد. طالبان افغان دارالحکومت سے صرف کابل سے 50 کلومیٹر دور موجود ہیں جب کہ افغان روسی خبررساں ادارے کے مطابق افغان دارالحکومت کابل کی جانب طالبان کی پیشقدمی تیزی. فرستاده ویژه ریاست جمهوری روسیه در امور افغانستان: همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره حضور طالبان در نزدیکی شهر کابل، گروه طالبان با صدور اطلاعیه‌ای خواسته است که شهر کابل بدون درگیری تسلیم شود و نیروهای این گروه به.

سقوط گذرگاه کابل به دست طالبان.

همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره حضور طالبان در نزدیکی شهر کابل، گروه طالبان با صدور اطلاعیه‌ای خواسته است که شهر کابل بدون درگیری تسلیم شود و نیروهای این گروه به. همچنین منابع خبری ساعتی قبل اعلام کردند؛ استان وردک در همسایگی شهر کابل امروز به دست طالبان افتاد و افراد این گروه ساختمان استانداری. برای حمایت از ما لطفا چینل را سبسکرایب کنیدto support us please subscribe our youtube channel. دیپلمات های ایرانی در امنیت هستند | متوجه آن ها هستیم. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. رویترز نیز ورود طالبان به کابل را تائید کرده است. برخی از گزارش‌ها از ورود طالبان خبرگزاری رویترز روز یکشنبه ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) با انتشار گزارشی از کابل از آغاز حمله طالبان. بیانیه طالبان در واکنش به تحولات افغانستان این واهمه وجود دارد که نیروهای طالبان از شمال و مناطق دیگری که به دست گرفته‌اند برای براندازی حکومت مرکزی به کابل بروند. نیروهای طالبان در شبانه روز گذشته تعداد دیگری از شهرهای مهم افغانستان از جمله مزارشریف و جلال‌آباد را تصرف کردند و حلقه دور کابل، پایتخت این کشور تنگ‌تر شده است. طالبان افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہونا شروع ہو گئے۔ غیر ملکی میڈیا کے مطابق کابل میں سرکاری دفاتر کو خالی کروا لیا گیا ہے جبکہ کچھ علاقوں میں دکانیں بھی. روز یکشنبه طالبان به کابل رسید. به لطف حمایت پزوار هلی کوپتر آمریکایی بر فراز سفارت ایالات متحده در شهر کابل همزمان با ورود نیروهای طالبان. ہماری پالیسی ہے کہ ہم مذاکرات کے زریعے ایک حل تک پہنچیں۔ ترجمان طالبان.

طالبان هنوز به مرکز کابل مسئولان طالبان در یک بیانیه مدعی شدند که هرگز قصد ندارند با زور سرنیزه وارد پایتخت افغانستان شوند. حامد کرزای، عبدالله عبدالله و گلبدین حکمتیار شورای انتقال مسالمت‌آمیز قدرت تشکیل دادند. تلویزیون الجزیره با نشر تصویرهای زنده از طالبان در ارگ، نشان داد که ارگ از سوی یک محافظ. وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که نیروهای طالبان در حال ورود به شهر کابل هستند و مرکز ولایت بامیان نیز به تصرف. اکنون با سقوط جلال‌آباد تنها کابل در اختیار دولت اشرف غنی باقی مانده است.

طالبان نے کابل کی سیکیورٹی کیلئے اپنے جنگجو تعینات کردیے ...
طالبان نے کابل کی سیکیورٹی کیلئے اپنے جنگجو تعینات کردیے ... from i.dawn.com
تلویزیون الجزیره با نشر تصویرهای زنده از طالبان در ارگ، نشان داد که ارگ از سوی یک محافظ. گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. دیپلمات های ایرانی در امنیت هستند | متوجه آن ها هستیم. همزمان طالبان اعلام کرده اجازه خروج امن به افرادی که خواهان خروج هستند از کابل را داده و از زنان خواسته به جاهای امن بروند. طالبان در این بیانیه آورده است: همچنین منابع خبری ساعتی قبل اعلام کردند؛ استان وردک در همسایگی شهر کابل امروز به دست طالبان افتاد و افراد این گروه ساختمان استانداری. براساس این گزارش، درگیری‌ها در حومه شهر کابل از جمله شهرستان «پغمان» در جریان است و عناصر طالبان توانستند که چندین خط دفاعی را در این شهرستان به کنترل درآورند. زنگ هشدار سقوط کابل برای تهران؛ طالبان در یک قدمی کابل!

بیانیه طالبان در واکنش به تحولات افغانستان این واهمه وجود دارد که نیروهای طالبان از شمال و مناطق دیگری که به دست گرفته‌اند برای براندازی حکومت مرکزی به کابل بروند.

سفارت ایالات متحده در کابل به کارکنان خود دستور داده تا وسایل و اطلاعات محرمانه را نابود کنند. طالبان کابل کے نزدیک، اشرف غنی کا صدارت سے مستعفیٰ ہونے پر غور. فرستاده ویژه ریاست جمهوری روسیه در امور افغانستان: طالبان وارد کابل شده و بنا بر برخی گزارش‌ها به کاخ ریاست جمهوری رسیده است. نیروهای طالبان در شبانه روز گذشته تعداد دیگری از شهرهای مهم افغانستان از جمله مزارشریف و جلال‌آباد را تصرف کردند و حلقه دور کابل، پایتخت این کشور تنگ‌تر شده است. تفصیلات کے مطابق طالبان کی جانب سے افغان دارالحکومت کابل میں داخلے کے بعد خیال رہے کہ افغان طالبان کچھ دیر قبل افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہوچکے ہیں۔ طالبان همزمان با ورود به کابل بیانیه ای نیز صادر کرده و اعلام کرده: یک فعال رسانه‌ای ساکن کابل به ایسنا گفت: افغانستان میں طالبان کی پیش قدمی کی رفتار نے جہاں تجزیہ کاروں کے اندازوں کو غلط ثابت کیا وہیں صحافیوں کو بھی یہ 'میں یہاں کابل کے مرکز میں اپنی رہائش گاہ پر ہوں۔ گروه طالبان شام دیروز (۲۴ اسد) پس از ورود به شهر کابل، داخل ارگ ریاست جمهوری شدند. دیپلمات های ایرانی در امنیت هستند | متوجه آن ها هستیم. براساس این گزارش، درگیری‌ها در حومه شهر کابل از جمله شهرستان «پغمان» در جریان است و عناصر طالبان توانستند که چندین خط دفاعی را در این شهرستان به کنترل درآورند. نیروهای طالبان حمله خود را به پایتخت افغانستان آغاز کردند.

دیپلمات های ایرانی در امنیت هستند | متوجه آن ها هستیم. طالبان همزمان با ورود به کابل بیانیه ای نیز صادر کرده و اعلام کرده: فرستاده ویژه ریاست جمهوری روسیه در امور افغانستان: طالبان فرصتی برای تصرف کابل در آینده ای قابل پیش بینی ندارد. طالبان وارد کابل شده و بنا بر برخی گزارش‌ها به کاخ ریاست جمهوری رسیده است.

طالبان کابل سے 50 کلومیٹر دور، امریکیوں کو حساس دستاویزات ...
طالبان کابل سے 50 کلومیٹر دور، امریکیوں کو حساس دستاویزات ... from vid.alarabiya.net
هرقدر که دولت کابل در گفتگوها با طالبان تاخیر بیندازد. براساس این گزارش، درگیری‌ها در حومه شهر کابل از جمله شهرستان «پغمان» در جریان است و عناصر طالبان توانستند که چندین خط دفاعی را در این شهرستان به کنترل درآورند. فرستاده ویژه ریاست جمهوری روسیه در امور افغانستان: تفصیلات کے مطابق طالبان کی جانب سے افغان دارالحکومت کابل میں داخلے کے بعد خیال رہے کہ افغان طالبان کچھ دیر قبل افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہوچکے ہیں۔ رویترز نیز ورود طالبان به کابل را تائید کرده است. طالبان کابل کے نزدیک، اشرف غنی کا صدارت سے مستعفیٰ ہونے پر غور. طالبان هنوز به مرکز کابل مسئولان طالبان در یک بیانیه مدعی شدند که هرگز قصد ندارند با زور سرنیزه وارد پایتخت افغانستان شوند. هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید.

براساس این گزارش سخنگوی طالبان اعلام کرده هنوز درباره کابل تصمیم نگرفته اند اما از زنان خواسته‌است به مکان‌های امن بروند.

فرستاده ویژه ریاست جمهوری روسیه در امور افغانستان: رویترز نیز ورود طالبان به کابل را تائید کرده است. آمریکا با گروه طالبان برای عدم حمله به نیروها و دیپلمات‌های این کشور هنگام خروج از فرودگاه بین المللی کابل مذاکره کرده است. کابل در آستانه سقوط؛ طالبان وارد پایتخت افغانستان شدند. طالبان افغان دارالحکومت سے صرف کابل سے 50 کلومیٹر دور موجود ہیں جب کہ افغان روسی خبررساں ادارے کے مطابق افغان دارالحکومت کابل کی جانب طالبان کی پیشقدمی تیزی. تفصیلات کے مطابق طالبان کی جانب سے افغان دارالحکومت کابل میں داخلے کے بعد خیال رہے کہ افغان طالبان کچھ دیر قبل افغانستان کے دارالحکومت کابل میں داخل ہوچکے ہیں۔ همزمان با انتشار گزارش‌های متعدد درباره حضور طالبان در نزدیکی شهر کابل، گروه طالبان با صدور اطلاعیه‌ای خواسته است که شهر کابل بدون درگیری تسلیم شود و نیروهای این گروه به. همزمان طالبان اعلام کرده اجازه خروج امن به افرادی که خواهان خروج هستند از کابل را داده و از زنان خواسته به جاهای امن بروند. طالبان آتش‌بس با کابل را رد کرد. هرقدر که دولت کابل در گفتگوها با طالبان تاخیر بیندازد. نیروهای طالبان حمله خود را به پایتخت افغانستان آغاز کردند. حامد کرزای، عبدالله عبدالله و گلبدین حکمتیار شورای انتقال مسالمت‌آمیز قدرت تشکیل دادند. سفارت ایالات متحده در کابل به کارکنان خود دستور داده تا وسایل و اطلاعات محرمانه را نابود کنند.

همزمان طالبان اعلام کرده اجازه خروج امن به افرادی که خواهان خروج هستند از کابل را داده و از زنان خواسته به جاهای امن بروند طالبان. تا زمانی که انتقال مسالمت‌آمیز کنترل کابل پایتخت افغانستان صورت گیرد صبح امروز منابع مردمی از ورود طالبان به غرب شهر کابل خبر دادند.

Posting Komentar

0 Komentar